Like we never realized, that was years ago dear ..

Daisypath Anniversary tickers

Oh my, time is running out baby!

Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 16, 2011

Graduasi yop!

yop aku dah graduate yop!
kau bile lagi?

Alhamdulillah, tamat dah kursus kahwin.
dapat dah sijil kahwin.
InsyaAllah faham jugak apa itu institusi rumahtangga.
harap harap boleh praktikkan lepas kahwin ni.
semua ilmu yang saya dapat dari kursus sepanjang 2 hari ni memang terlalu berguna.
FYI, untuk negeri Johor yuran kursus untuk 2 hari setakat ini RM120.
mungkin agak tinggi kalau dibandingkan dengan negeri lain.
tapi mahal sikit apalah salahnya kalau nak dibandingkan dengan nilai ilmu yang kite dapat tu kan.
apa yang saya tahu, di Johor ada slot tambahan untuk tajuk "Keluarga Sakinah".
Tunang saya buat di KL, dia kata takde tajuk n.
so negeri selain KL, saya pun tak berapa pasti.

Whatever it is, ilmu yang bernilai patut digunakan sebaiknya.
InsyaAllah, selepas kahwin :)

doakan yang terbaik untuk kami.

satu stage dah lepas, Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

HONEY-TO-THE-MOON-OH-MY-DARLING!

Daisypath Vacation tickers