Like we never realized, that was years ago dear ..

Daisypath Anniversary tickers

Oh my, time is running out baby!

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 3, 2011

Majlis Pertunangan 12.12.10

Maka tamatlah riwayat zaman berfoya-foya.
Selamat memasuki zaman tunangan orang dalam tempoh 3 bulan, sebelum bertukar status kepada "Si Suami" atau " Si Isteri". sudahkah anda bersedia?? bersedia atau tidakkkkkk, mari sajaaa kita kahwin!! (adaptasi rancangan BOLOS.) menarik? ok, memang menarik.

well, finally, yes oh im fine. tiba tiba berdebar pulak? apehal. okay okay, mari mulakan. 

12 dec 2010 menjadi saksi majlis pertunangan antara saya dan dia. siapa? saya, as in AMALINA BTE HJ OMAR dan dia, as in ABDUL HALIM B MOHD HASSAN. suka untuk saya nyatakan disini, suka untuk saya panggil disini, this is such an UNPLANNED EVENT! ya, jangan tak percaya. ok, fine saya tipu kalau tak plan langsung. tp in 2 weeks time, he came and proposed, i shocked (err monkey-shocked mungkin lebih tepat) and despite of all the shockness (haha), i SAID YES. yela, of course la ada bincang dengan ibu dan abah dulu, since at that very moment i still having so-called "in-a-relationship" with someone else. Lagipun benda macam ni bukan boleh buat bergurau. silap haribulan, hilang sebelah mata, tak pasal kena pakai mata batu. goreng pon sodap.

Benda yang lepas jangan dikenang. I'm just a mere human. I love to be loved. and there he came. menunggang kuda ajaib nya. gedegukgedegukgedeguk bunyinya. STOP. berangan lagi. ahaaaai~~ senyumlah senyumlah wahai cek mek debab. ;p

Pernah dengar ini,?

KUN FAYAKUN...maka jadilah ia. i believe in it. 

And you should too :)

notakakiperantin: semua anda boleh cekidaud gambar majlis pertunangan saya di Facebook saya. sila jangan makan hati atau meyimpan rasa. saya sudah menjadi tunangan orang. (statement makcik cukup 300% over confident). till next entry, 

pelok ciom sampai lebam. (in English, X.O.X.O)

No comments:

Post a Comment

HONEY-TO-THE-MOON-OH-MY-DARLING!

Daisypath Vacation tickers