Like we never realized, that was years ago dear ..

Daisypath Anniversary tickers

Oh my, time is running out baby!

Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 9, 2011

Sadis Tak Sadis?

Salam Muhibbah 1 Malaysia, Segerakan Nikah Hilang sengsara.

woh pantun 2 kerat tu woh. anda mampu mencabarnya? moh kedepan mohh (^-^)

Alkisah Sang Bakal suami dah pergi kursus kahwin. Alkisah Sang bakal Isteri dok sibuk bekerja keras di ofis menyetelkan Business Plan 2011. bila sehh sengsara ini akan berakhir , wahai bos yang budiman?

sadis sungguh. aku macam masih dibawah tahap kesedaran normal yang sebenarnya aku nk kahwin lagi dua bulan. bila bukak blog, tgk jadah banner kat atas tu, baru tahu yg sebenarnya aku ada lagi 2 bulan 4 hari untuk semua jenis persiapan perkahwinan kami.

KAD KAHWIN? dh jumpa tukang buat, tapi aku tak submit wording lagi.

BAJU NIKAH? Separa siap. eh, suku siap je kot?

KURSUS KAHWIN? lagi haremmmm tak buat appointment lagi. uh.

HANTARAN? separa sedia. another next 2 weeks im going to Siam (gila kauu barang hantaran nak beli imitation??) Singapore, bagi pulun kasi habis hantaran. taknak tengok saki baki dalam list yang tak beli lagi.

WEDDING CONCEPT? dah dapat. Silver + Purple (request dari sang Bakal suami). pahtu aku ni otak gataii ja nk buat garden wedding. celah mane aku sempat, kite tengok jela nanti. cousin tengah dok bertungkus lumus cari konsep untuk baju sanding dengan pelamin untuk majlis nanti. eh dua bulan ni, agak tak sempat, kene import nenek kebayan ni. bagi pinjam penyapu terbang, bagi korang kelip mata 2 kali, kejap lagi mesti dah siap!! berangan lebeh.

DOORGIFT? untuk jemputan biasa InsyaAllah dah ada. tp untuk family, kawan2 dan juga para bos termasuk si Jepang (tu pun kalau die sanggup nak datang kampung beta ni) tak terfikir lagi. rasenya dah dua minggu aku dok fuhh kiri fuhh kanan. sudahnye idea tak datang juge. 

PHOTOGRAPHER? dah book cousin awal2. tapi in case dia tak dapat cover majlis nanti, dah ada waiting list untuk photographer lain. InsyaAllah takde masalah untuk yg ini.

PRE-WEDDING PHOTOSHOOT? mak excited ni nyahhh!! 6 Feb 2011 @ UiTM Shah Alam. wheww~ dimane cinta berputik berkembang dan berkuncup satu tika dulu. lol geli tak ayat i nyah? haha. ok baju tak pilih lagi ni. babai!

*notakakiperantin: sebelum aku kena petir dengan ibu & abah, baik aku diam je toksah beritau mike yang kami ni gatai dulukan kewajipan yang tidak berwajib (Pre-Wedding). Segala jenis prioriti utama aku letak elok2 tepi katil kejap. bole kan? terima kasih atas sokongan, cau bedahh!


pelok ciom sampai lebam. (in English, X.O.X.O)

No comments:

Post a Comment

HONEY-TO-THE-MOON-OH-MY-DARLING!

Daisypath Vacation tickers